Ce trebuie sa stii pentru ca procesul de retur sa decurga usor:
Asigura-te ca produsul pe care vrei sa il returnezi indeplineste conditiile de retur
Chiar dacă o intuiești, iată prima și cea mai importantă regulă: produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. De bun simț, nu?
- Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi. Îți protejezi datele, iar produsul poate fi adus la versiunea inițială de software.
- Faci returul cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care ți-a fost livrat produsul.
- Produsul trebuie să fie însoțit de accesoriile/cadourile cu care ți-a fost livrat.
- Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
- Nu acceptăm returul produselor asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
- Nu acceptăm returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, sau dacă produsele au licențe OEM activate.
- Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată.