În conformitate cu Legea nr. 296/2004 privind Codul Consumului şi Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, declarăm că produsul livrat corespunde documentaţiei de execuţie a producătorului şi/sau declaraţiei de conformitate a produsului şi suntem răspunzători pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul livrării produselor.
Termenul de garanţie asigurat de către vânzător pentru un produs este de 2 ani sau egal cu termenul de garanţie acordat de producatorul acelui produs, oricare dintre aceste perioade este mai lungă. Termenul de garanţie al produselor se consideră de la data menţionată în prezentul certificat precum şi în factura fiscală care atestă vânzarea.
Răspunderea vânzătorului pentru lipsa conformitaţii produselor este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 24 luni de la livrarea produselor, dată mentionată în prezentul certificat precum şi în factura fiscală care atestă vânzarea.
Durata medie de utilizare a produsului este de 3 ani, .
Garanţia este valabilă doar pe teritoriul naţional cu excepţia acelor produse care beneficiază de garanţie internatională aşa cum este stabilit de producător.
Condiţii de acordare a Garanţiei şi Conformităţii
Serviciile de service în cadrul perioadei de garanţie sunt asigurate la sediul vânzătorului sau la service-urile partenere (acolo unde este cazul).
Garanţia se acordă la prezentarea produsului împreună cu prezentul certificat, factură fiscală care atestă achiziţionarea bunului, ambalajul original şi întreaga documentaţie aferentă.
Consumatorul trebuie să informeze vânzătorul despre apariţia lipsei de conformitate a produsului (a defectului) în termen de maxim 1 luna de la data constatării acesteia.
Vânzătorul este obligat să livreze consumatorului produse care sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare.
Se consideră că produsele sunt în conformitate cu contractul de vanzare-cumparare dacă:
corespund descrierii facute de vanzător şi au aceleasi calitaţi ca şi produsele pe care vanzătorul le-a prezentat consumatorului ca mostră sau model;
corespund oricărui scop specific solicitat de către consumator, scop făcut cunoscut vânzătorului şi acceptat de acesta la incheierea contractului de vânzare-cumpărare;
corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de acelaşi tip;
fiind de acelasi tip, prezintă parametri de calitate şi performante normale, la care consumatorul se poate astepta în mod rezonabil, date fiind natura produsului şi declaraţiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, facute de vanzător, de producător sau de reprezentantul acestuia, în special prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta produsului.
Cumpărătorul are dreptul să ceară fie repararea produsului, fie inlocuirea acestuia, fie reducerea corespunzătoare a pretului ori rezolutiunea contractului, în conditiile legii şi ale prezentului certificat.
Orice reparare sau înlocuire a produsului în perioada de garanţie va fi rezolvată într-o periodă rezonabilă de timp, de maxim 30 zile.
Consumatorul poate solicita o reducere de preţ sau rezoluţiunea contractului dacă agentul economic nu poate nici repara şi nici inlocui produsul, dacă nu poate efectua remedierea intr-o perioadă rezonabilă de timp sau dacă nu a realizat repararea fara un inconvenient semnificativ pentru consumator.
Perioada de nefuncţionare datorata lipsei de conformitate a produsului prelungeste in mod corespunzator termenul de conformitate; în acest sens se va face menţiune în prezentul certificat.
În cazul inlocuirii unui echipamant sau unei piese, piesa noua devine proprietatea beneficiarului, iar piesa defecta trece in proprietatea vanzătorului.
Limitări şi excluderi ale Garanţiei şi Conformitaţii
Vanzătorul poate refuza repararea sau înlocuirea produsului neconform conform optiunii consumatorului dacă acesta este imposibilă sau disproportionată în comparaţie cu solutii alternative care sunt disponibile ţinând cont de valoarea produsului fără defect sau de importanţa lipsei de conformitate şi dacă ar putea fi realizată o reparaţie alternativă fără un inconvenient semnificativ penstru consumator
Consumatorul nu este îndreptaţit să solicite rezolutiunea contractului dacă lipsa conformitatii este minoră.
Dacă vanzătorul nu constată existenţa unui defect pentru care se angajează răspunderea acestuia, rezultă că situaţia este o solicitare nejustificată de acordare a garanţiei, pentru care poate cere Cumpărătorului plata contravalorii manoperei de diagnosticare a produsului conform tarifelor de consultantă /ora.
Nu se consideră a fi lipsa de conformitate dacă în momentul încheierii contractului de vanzare-cumpărare consumatorul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască această lipsă de conformitate ori dacă lipsa de conformitate işi are originea în materialele furnizate de consumator.
Produsele consumabile şi accesoriile nu beneficiază de garanţie - vă rugăm să verificaţi bună functionare a acestora in momentul achiziţionării
Garanţia nu va fi acordată în cazul în care se constată că nu au fost respectate instrucţiunile de instalare, punere în functiune, utilizare, întreţinere, manipulare, transport şi depozitare ale produsului astfel cum sunt prezentate în documentaţia insotitoare şi cum au fost prezentate la predarea produsului.
Problemele de natura software nu fac obiectul garanţiei, rezolvarea acestora presupunând achitarea de către client a tarifelor de service în vigoare.
Nu răspundem de eventualele incompatibilitaţi dintre sistemele sau subansamblele livrate de noi şi produsele altor firme.
Nu se acordă garanţie pentru defectele generate de socuri mecanice sau de fluctuaţii/vârfuri de tensiune, lipsa împământării, utilizarea sau expunerea în condiţii de mediu improprii (alimentare la tensiune necorespunzătoare,umezeală excesiva, lichide, praf, temperaturi necorespunzătoare, etc.)
Garanţia nu acoperă cazul în care apar daune rezultate din transport defectuos ( cu exceptia cazului în care acesta este efectuat de firma noastră), accidente, traznet, inundaţie, foc etc.
Garanţia se pierde în cazul în care produsul prezintă intervenţii din partea unor persoane neautorizate de vanzător
Garanţia se pierde daca tipul sau seria de pe produs au fost modificate, sterse, înlocuite sau au fost făcute ilizibile.
Pachetele software beneficiaza de garanţie numai în ceea ce priveşte integritatea programelor pe mediul de stocare. Eventualele defecte ale acestora se semnalează în maxim 30 zile de la livrare.
Garanţia nu acoperă în nici o situaţie eventualele pierderi de informaţii datorate defectării produselor, iar furnizorul nu răspunde pentru nici un prejudiciu cauzat de o astfel de pierdere. În acest sens se recomandă cumpărătorilor să beneficieze de un sistem de salvare periodică a programelor sau datelor importante. Inainte de a vă prezenta la punctul autorizat de service, efectuati copii de siguranţă ale datelor personale. Integritatea datelor nu este asigurată prin condiţiile de garanţie: pierderea datelor în urma intervenţiei în service sau in urma unor defecte ale mediilor de stocare nu poate fi imputata vânzătorului.
Transportul de la sediul utilizatorului la sediul Autonecesar si de la sediu Autonecesar inapoi la sediul utilizatorului vor fi suportate de utilizator, exceptie facand numai daca s-a convenit altceva contractual.
Nu ezitati sa contactati departamentul de suport clienti la:0744111126
Conditii de garantie
În plus față de orice drepturi statutare care decurg din achiziționarea unui produs și fără a aduce atingere drepturilor statutare care se aplică în mod independent și gratuit, toate uneltele electrice și/sau uneltele de grădină noi enumerate pe site-ul nostru web, cu excepția accesoriilor pentru unelte, a sistemelor de depozitare a uneltelor și piesele de schimb, așa cum sunt descrise în continuare la „Produs”, sunt acoperite de o garanție voluntară emisă de SC CESOMI SRL, conform termenilor și condițiilor menționate mai jos
Garanția se aplică numai cumpărătorilor care achiziționează produsele ca utilizatori finali în calitatea lor de consumatori („Consumator”). Comercianții cu amănuntul, companiile de închiriere, precum și utilizatorii finali profesioniști sunt excluși în mod expres din acești termeni și condiții generale ale Garanției. Pentru utilizatorii finali profesioniști, se poate aplica un alt tip de garanție voluntară anumitor produse, dacă este prevăzută în mod explicit pe site-ul https://www.autonecesar.ro/. Invocarea acestei Garanții voluntare nu limitează drepturile legale statutare ale Consumatorului în cazul unui defect.
1. Garanția standard („Garanția standard”), cu condiția ca produsul să fie achiziționat numai pentru uz privat, are un termen de 24 de luni („Perioada de garanție standard”) și începe la data achiziționării produsului. Această dată trebuie să fie documentată printr-o factură sau altă dovadă de cumpărare pentru ca Garanția standard să fie valabilă și aplicabilă. De asemenea, această Garanție standard se aplică numai Produselor noi.
2. Consumatorii din anumite țări pot prelungi Garanția standard ,
Produselor pentru garanție extinsă („Garanția extinsă”) este specificată pe ambalajul unui Produs, pe site-ul web https://www.autonecesar.ro/ și/ sau este cuprinsă în documentația relevantă a Produsului la https://www.autonecesar.ro/. Toate datele cu caracter personal ale unui Consumator vor fi prelucrate în conformitate cu declarația de confidențialitate, care poate fi găsită https://www.autonecesar.ro/. Factura originală care arată data achiziției vor servi drept dovadă a Garanției.
3. Garanția standard și Garanția extinsă („Garanții”) sunt limitate la repararea și/sau înlocuirea Produsului defect, la discreția SC CESOMI SRL, cu condiția ca defectul de manoperă sau material să fi existat la data achiziției. Nu pot fi pretinse alte costuri sau pierderi,
În plus, garanțiile nu se aplică:
· oricăror daune cauzate accidental, voit sau neglijent de către Consumator
· oricărei deteriorări a Produsului care este rezultatul unui tratament necorespunzător sau al lipsei de întreținere
· oricărui Produs care a fost alterat sau modificat
· oricărui Produs la care marcajele de identificare originale (marca comercială, numărul de serie) au fost deteriorate, alterate sau îndepărtate
· oricăror daune cauzate de nerespectarea manualului de instrucțiuni
· Produselor care nu sunt supuse unui marcaj CE/UKCA
· oricărui Produs pentru care s-a încercat repararea de către un centru de service neautorizat sau fără autorizarea prealabilă a SC CESOMI SRL
· oricărui Produs conectat la o sursă de alimentare necorespunzătoare (amperi, tensiune, frecvență)
· oricărui Produs folosit cu un amestec de combustibil inadecvat (combustibil, ulei, raport de ulei/combustibil)
· oricăror daune cauzate de influențe externe (apă, substanțe chimice, forțe fizice, șocuri) sau substanțe străine
· uzurii normale a pieselor de schimb
· utilizării necorespunzătoare, suprasolicitării Produsului(elor)
· utilizării de accesorii sau piese neomologate
· accesoriilor pentru unelte electrice furnizate împreună cu unealta sau achiziționate separat. Astfel de excluderi includ, dar fără a se limita la, capete de șurubelniță, burghie, discuri abrazive, hârtie abrazivă și lame, ghidaje laterale
· componente (piese și accesorii) care sunt supuse uzurii normale, inclusiv, dar fără a se limita la, truse de reparație și întreținere, perii de carbon, rulmenți, mandrină, atașament sau receptacul pentru burghie SDS, cablu de alimentare, mâner auxiliar, cutie de transport, placă de șlefuit, sac de praf, tub de evacuare a prafului, șaibe de pâslă, știfturi și arcuri pentru mașini de înșurubat cu impact, butoane rotative, curele de transmisie, ambreiaj, lame pentru mașini de tuns gard viu sau mașini de tuns iarba, cablaj, accelerație prin cablu, dinți, știfturi de cuplare, ventilatoare de suflantă, tuburi de suflantă și de aspirator, sac și curele de aspirator, bare de ghidare, lanțuri de fierăstrău, furtunuri, racorduri de conectare, duze de pulverizare, roți, baghete de pulverizare, bobine interioare, bobine exterioare, fire de tăiere, bujii, filtre de aer, filtre de gaz, lame de mărunțire etc.
4. Pentru reparații în garanție, Produsul(ele) trebuie să fie trimis sau prezentat fără întârziere nejustificată după apariția sau recunoașterea defectului de manoperă sau de material unui partener de service autorizat SC CESOMI SRL.
Consumatorii pot obține serviciile conform Garanțiilor de la SC CESOMI SRL prin contactarea comerciantului cu amănuntul de unde a fost făcută achiziția,
5. La primirea Produsului pretins de către Consumator ca fiind defect, acesta va fi inspectat. Când defectul a fost confirmat, serviciile conform Garanțiilor vor fi furnizate prin repararea pieselor defecte ale produselor sau înlocuirea acestora cu piese nedefecte, la discreția SC CESOMI SRL. Dacă SC CESOMI SRL refuză să repare defectul sau dacă, la discreția SC CESOMI SRL, reparația a eșuat, va fi furnizat un înlocuitor echivalent. Produsul(ele) sau piesele înlocuite vor deveni proprietatea SC CESOMI SRL. Orice reparație/înlocuire conform Garanțiilor de mai sus este gratuită. Reparația/ înlocuirea efectuată de SC CESOMI SRL nu constituie o prelungire sau un nou început al Garanțiilor. Piesele de schimb înlocuite sunt supuse Garanțiilor acordate inițial, iar perioada pentru Garanții se va încheia cu perioada pentru Garanția care a fost acordată inițial pentru întregul produs.
6. Garanțiile sunt acordate de SC CESOMI SRL, numai Consumatorului care a achiziționat inițial Produsul și nu pot fi transferate sau cesionate.
7. Garanțiile sunt valabile în Spațiul Economic European (SEE). În afara acestor zone, vă rugăm să contactați comerciantul de unde a fost făcută achiziția pentru a afla dacă se aplică o altă garanție voluntară.
CENTRU DE SERVICE AUTORIZAT
Orice întrebare sau problemă în legătură cu produsul se poate adresa direct la:
SC Cesomi S.R.L.
Adresa web: https://www.autonecesar.ro;
Tel: 0744111126/0743 651 738;
Email: office@autonecesar.ro
. Vă rugăm să specificați numărul de serie și tipul de produs tipărite pe etichetă